Чаробни фрулаш

Епизода „Чаробни фрулаш“ је први број у издању Веселог четвртка, а појавио се у продаји 14. фебруара 2008. године. Такође је и мој први прочитани Дилан Дог после скоро 20 година паузе. Ако сте из ове реченице закључили да је аутор блога дугогодишњи љубитељ Диланових авантура, и да наше дружење траје још од првог броја који је издао новосадски Дневник, онда сте потпуно у праву.

Прича започиње у стану сиромашног оца који је имао три кћери. Једном док је излазио из стана оне су зажелеле три жеље: прва је пожелела веш машину, друга скутер, а најмлађа кларинет за школу. Несрећни отац ни те вечери није имао среће у картама па није био у могућности да испуни ћеркама жеље.

Али сасвим случајно, док је лутао лондонским улицама, налетео је на радњу с чудним предметима. У страху удара продавца у главу, и узима фрулу која је лежала у задњем делу радње. То је била радња „Сафара“, а њен власник је Хамлин, стари Диланов познаник.

Следећег дана Хамлин позива Дилана, и ангажује га да пронађе фрулу која му је украдена претходно вече. Дилан од продавца сазнаје да је то баш она фрула из приче о Чаробном фрулашу, уз помоћ које је град ослободио мишева. Још сазнаје да је фрулу наручила једна веома моћна особа, и да Дилан мора да је пронађе и врати по сваку цену.

Ову сам причу први пут прочитао пре неких десетак година, и добро се сећам да ми се уопште није допала. Други пут сам је прочитао пре 2-3 месеца, и тада је на мене оставила нешто бољи утисак, а трећи пут сам је прочитао неколико минута пре писања овог текста, и сада ми се чини да је сасвим добра прича. Не врло добра, не одлична, већ само добра.

Оцена 3,5

Постави коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.

Дизајнирајте овакво веб-место уз помоћ WordPress.com
Започни